Champions of Euro 2012 - spain!

 
En bild jag tog på min syster igår... Denna är nog min favorit av alla.. Ska fota henne imorgon med om hon har lust! Måste först lära mig alla inställningar och så... (JAG ÄGER EN SYSTEMKAMERA.. oh myy... )
 
 
SPANIEN. SPANIEN. SPAINIEN. Vilken lycka! Jag visste att de skulle vinna eftersom jag har ju somsagt kollat på alla deras matcher sedans det började (samt alla andra matcher) och med deras taktik, passningar och samarbete visste jag att dem hade en stor chans att vinna. FYRA - NOLL. Snacka om att Italien blev utklassade. Blev dock smått besviken över att Torres inte kom med i matchen förns ungefär 70:e minuten. Och några minuter efter att han kom in, gjorde han ett mål. Därefter en snygg passning till spelaren Juan mata vilket resulterade i det fjärde målet. Fann inga ord. Skrek som en galning och hoppade runt som om det vore eld på golvet. Haha. Kollade även på matchen tillsamans med min syrra. Hon började heja på Spanien när hon insåg att Italien skulle förlora. Haha, vilken tönt. Hon fick några boxar av mig för att hon lekte att hon var världens största fan av Spanien. haha, inte för att jag är det.. Men 10 minuter tidigare så sa hon att ska Spanien skulle ut. Haha, tönt but much love. Nu ska jag iallafall städa köket (min tur på söndagar...) Sen så ska jag läsa Harry potter all night om jag inte får ont i ögonen. Haft en bra start på en ny måndad. Sprang 7 km, kollade på två avsnitt av mina två favoritserier, kollade på en bra match, gjorde en helt okej kladdkaka (var för uppspelt över matchen för att fokusera på hur mycket socker jag skulle ha. Haha, men tog mig en god bit OCH så äger jag en systemkamera. Blessed. HAPPY. Grateful... Smile people! I'm out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0