disappointing weather

En otroligt glad tjej igår. Lovin' life. Frågar mig själv fortfarande om det där är min kamera föresten.. Så glad, tacksam och åhh. LYCKA.
 
Hur blev klockan redan åtta är kvällens fråga. Satte mig här för en stund sedan iallafall. Mamma hade datorn ett tag ikväll eftersom hon skulle göra lite grejer och så. Har annars inte gjort så mycket idag. Ätit en halv, otroligt god pizza. Pappa bestämde sig för att köpa med sig hem mat istället för att alla skulle käka ute så det blev pizza till middag/lunch idag. Fortfarande mätt! Sen så har jag inte gjort så mycket. Vädret gör mig bara besviken. Åhh, det är ju sommar! Nåväl. Några bra nyheter är att jag har hittat någon som vill gå och se the amazing spiderman med mig på bio! Min syrra. Hon kommer i helgen så frågade henne om hon ville, och hon ville! Wuhuu. Sen måste jag se Batman-filmen nästa vecka. Ahh!! Själva tralierna gör mig tomlös. Okej, nu ska jag hjälpa mamma i köket. Bjuder på lite foton senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0