Em finalen 2012 - spanien vs italien

 
bild: google ( gick inte att ladda upp en bild på italien... Nåväl. Vill att Spanien ska vinna!)
 
kväll gäller det. Sista matchen, finalen av em 2012! Hoppas hoppas att jag inte ser Fernando Torres på bänken vilket han har gjort de två senaste matcherna om jag inte minns fel. STOR match! Dessa två ländera vann ju VM de senaste gångera. Italien 2006 och Spanien för två år sen. Taggad! Annars då. Kollade färdigt på ett grymt avsnitt av Gossip girl som slutade vid sju förut. Det var tydligen sista avsnittet idag av säsong 5. Så ingen mer av min favoritserie förns i höst. Nåväl. Ska ladda upp för matchen ikväll. Sitter nu i köket och ska snabbt göra min äggfria kladdkaka. Haha, ett recept jag själv skapat. Lägger i allt möjligt och det blir oftast väldigt bra. Taggar matchen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0