nobody wants to be alone

 
Jag förut innan jag stack ut. KAN. INTE. FATTA. ATT. JAG. ÄGER. EN. SYSTEM.KAMERA. (dock dålig kvalite på bilden då jag laddat upp den på fb först). Har tyvärr en dator som tycks vara från 1922-talet för tillfället, men jag är glad ändå!
 
Kom hem för en stund sedan. Stack förut ut med mina två systrar för att njuta lite av det fina vädret (Tack GUD för sol) och för att spela lite basket. Sjukt kul och jag är verkligen tacksam för att det inte är regn. Spelade, njöt av solen och chillade. Blev föresten ingen fotorunda med Emelie idag, men vi har redan bestämt att vi ska göra det imorgon! Det blir jättebra. Ska bli kul och jag hoppas vädret fortsätter såhär. Cheers! Annars dåå. Är ensam hemma för tillfället (ÄLSKA) och funderar på att ta ett bad och sedan sätta igång och städa köket bara för att få det gjort. Min tur på söndagar. Men för att göra det lite roligare tänkte jag baka något. Vad vet jag inte, men jag är sugen på att prova något nytt. Får se. Annars såg jag ett GRYMT avsnitt av One tree hill förut. Åhh, vad bra. Måste se om alla avsnitt i sommar samt Pretty Little Liars. Nåväl... LATTTTERRRR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0