facts about me

jag tidigare i veckan
 
Är en sån person som skrattar i situationer då man inte ska skratta.
Finner det oerhört ointressant när människor gör en sån big deal av hur långa dem är..
Alltid när jag försökt vara nyttig det senaste året så har det inte gått. Alltid köpt läsk eller något annat. Lets face it.. kommer förbli onyttig.
Blir så himla ledsen när jag ser att många ungdomar blir så himla arga över saker som inte spelar roll. Tror inte många bryr sig om hur andra har det.. Dem vet bristen på rent vatten tex, men ändå klagar man otroligt mycket när man ser vatten i ett smutsigt glas.
Var ett otroligt stort Green-day fan i början av högstadiet.. Hehe..
Är den osocialaste människan på denna planet. Säger att jag träffar en ny kompis som är snäll och så, jag kan inte börja och säga: Whatss up. Det måste var den. Sen måste den prata på lite innan jag inte längre är blyg. Haha.
Gillar färgen rosa på kläder, men när jag ser folk skriva ett hjärta med färgen rosa tex. No no no.
Förstår inte när folk skriver: Önskar jag var liten igen, det var så himla bättre då. Jag tror att jag är den enda som inte vill gå tillbaks och bli liten. Hehe. Vill lära mig nya saker, resa, skaffa jobb, lyckad i livet och så vidare.....
Är en sån person som får panik när jag har flera saker att välja mellanåt. Som igår tex.. När man skulle bryta fastan. Haha, mat verkligen överallt. Och jag hade ingen aning om vad jag skulle ta först!!
Det sker automatiskt att jag säger Oh shit om slår mig eller om något chockerande händer.
Tenderar att säga att saker är fult istället för att det inte är bra. Som tex svordomar och folk med ett dåligt attityd.
Är nog, helt seriöst.. Den mest söligaste människan någonsin. Jag går så otroligt sakta. Brukar alltid ha en tävling med mig själv med gamlingar så att dem inte ska gå före mig. Fullt seriöst.
Om jag får något av någon så räcker det inte med att säga tack en gång. Inte för mig iallafall....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0