first day of ramadan

Foto av emelie. Hon skicka några bilder som hon tog i måndags av mig och här är en som jag gillade. :)
 
Bestämde mig för att följa med mamma till mataffären för att storhandla allt vi behöver inför Ramadan förut. Åh gud, vad trött man blir på det. Handlade i stort sätt två timmar och kom hem med en stor vagn som bara består av mat. Haha. Följde bara med för att jag ville att tiden skulle gå lite snabbare + hjälpa henne lite. Kom hem för en stund sedan och har nu ingen ork i kroppen till att göra något. Ska ta och kolla på 90210 och ta det lugnt. Okej, kan inte ta lugnt så om jag känner mig själv kommer jag senare dra ut och spela lite fotboll sen. Haha. Föresten. Stockholms-bilderna del 1 kommer imorgon när min syrra kommer hem. Troligtvis och förhoppningsvis kommer det fungera att ladda upp bilder. För den här låndedatorn är ju helt omöjlig och konstig. Påtal om bilder hade jag tänkt bjuda på några senare. Ciaooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0