första juli

En otroligt glad tjej igår eftermiddags.. ( ÄR DEN MIN... Ahh, lycka!! )
 
Acccck vad jag är besviken på mig själv. Gick upp kvart över ett idag. På eftermiddagen! Är det ens okej. Trodde någon hade lekt med klockan i hallen när jag tittade på den. Haha. Gick faktiskt upp halv sju först för jag hade så otroligt ont i ögonen, tog ögondroppar som hjälpte sen gick jag och la mig igen. Har många planer för dagen idag. Föresten så är det ju första juli! Tackar juni för en underbar juni och hoppas juli blir en bättre månad. Nu ska jag käka något, ta på mig träningskläderna och sen cykla ner till gymmet och köra STENHÅRT. Haha. Otroligt taggad för finalen ikväll också. Nåväl... Peaceee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0