hard workout at the gym

 
glad tjej igår med en öga som är lite svullen. Haha, det var värre i fredags. Idag ser mitt öga ut som vanligt igen och jag tackar gud för det.
 
Kom hem klockan fem efter att ha varit i gymmet ett tag. Bestämde för att köra intervallsträning på språngbandet i en timme idag med. Otroligt hur jobbigt och svettigt det var. Avslutade sen med lite styrkeövningar som vanligt. Sprang mer än jag gjorde i onsdags och jag lyckades med 7 km idag. Alltid kul med framsteg! Stolt! Brukar föresten alltid ha en långärmad tröja under min t-shirt och dens baksida var helt full av svett när jag kom hem idag. Hehe, grymt! Har sedans fem kollat på One Tree Hill och nu är det reklam. Det slutar strax och direkt efter det börjar gossip girl. Cheers! Älska One Tree Hill, så himla bra serie... C'YA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0