hela dagen framför mig

En oredigerad bild från förra sommaren.
 
Lyckades gå upp lite över 10 imorse pigg och glad. Haha, var så otrolig orolig över att jag skulle vakna vid ett eller något idag med. Men jag tycker att 10 är en hyfsat bra tid att gå upp vid. Brukar ofta göra det. Nåväl. Har kollat på Förhäxat sedans dess och det tog slut för en liten stund sedan och nu kollar jag på 7th Heaven. Haha, helt okej! Annars då. Funderar på om jag ska dra till gymmet senare eller inte. Vill dra på ett pass men vet inte om några går.. Får kolla. Nu ska jag iallafall göra i ordning något så kallat frukost och sedan läsa Harry Potter och käka i lugn och ro. SOMMARLOV I LOVE YOUU.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0