i love creating things

Foto-jag. Dagens lunch/tidig middag jag gjorde. Helt eget recept och herrevoldermort, kan inte beskriva hur god och även nyttig den är. Använde många olika grönsaker. Älskar det gröna....
 
Känns som den här dagen har varit värsta mat-dagen. Haha. Stor och god frukost, sedan lagade jag en underbart god lunch/tidig middag som blev färdig vid fyra som jag har skapat själv. Och alldeles nyss blev min hallon-äpplepaj färdig! Haha, älskar att laga och skapa så det var och är bara kul. Får göra det oftare! Innan sommaren ska jag iallafall ha skapat min hela egna kaka. Det ska inte vara likt någon annans. We'll see. Annars har jag de senaste timmarna, förutom det... hunnit med att vara ute en stund, fotat som vanligt, lyckats få ett rent och fint rum, städat en stor del av huset och så vidare. Hade för en liten stund sedan familjemöte. Dock är min pappa i Stockholm just nu så det var bara jag och min två äldre syskon + mamma. Hon snackade om livet, att ge sig bästa, aldrig någonsin ge upp, jobb, framtiden, döden, drömmar och massa annat. Kung! Blev sjukt inspirerad. Alltså, mina föräldrar är legender. Finns inga bättre. AJA. Vet inte riktigt vad jag ska göra nu. Denna dag har gått otroligt snabbt, men det kanske är för att jag gjort något hela tiden typ. Hmm. Får se vad jag hittar på att göra nu....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0