im excited

Frukosen jag åt igår. En kopp te, två mackor och äpple. Blev så himla mätt. Idag åt jag bönor iallafall. GOTTTT.
 
Gick upp för en liten stund sedan och käkade precis en god frukost. Hatar att vakna upp lite inför tolv! Men jag gick och la mig rätt så sent. Snackade med min äldsta syrra på telefon och sen kollade jag på tv som vanligt. Hehe. Förhoppningsvis så kommer hon på lördag - som hon sa. Vill umgås med henne, chilla och såå. Annars mår mitt ben och tå bra idag, (vilket det även gjorde igårkväll.. cheers) så ska strax dra ner till gymmet och köra en stund. Sen hem för att sedan bestämma med Ellinor och Siri vart vi ska mötas! Har bestämt att vi skulle hänga idag. Jättekul, har saknat dem jättemycket! Annars början fastan imorgon, ramadan! Känns som om jag är den enda som är otroligt taggad. Haha. Tycker det är jättekul att göra något bra. Kommer alltså fasta flera timmar om dagen tills solen går ner vilket är på kvällen. Då får man äta 32983223 kg mat. Haha, nej men man får äta alltså. Det börjar imorgon och slutar 19e-20 augusti. FUN FUN!! Känns konstigt att inte äta någon frukost eller lunch på en månad! Men det ska bli kul kul. Nu ska jag nog ta på mig träningskläderna, fixa mig och sedan dra. Peppad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0