it's not working

Bjuder på en bild från juni eftersom det inte går att ladda upp bilder för tillfället. ÅHhhh
 
Jag som hade tänkt bjuda på lite bilder som togs i måndags! Irriterandeee. Åhh.  Annars då. I eftermiddags lirade jag lite fotboll med min lillasyster. Sen blev det för varmt så vi stack hemåt. Kände mig otroligt trött och seg så tänkte kolla på Hulk och chilla lite. (GRYM film.) Resulterade i att jag somna och sov en stund innan papi väckte mig. Inte trött längre. Woaah. Har annars de två senaste timmarna varit i köket och bakat kakor som jag precis tog ut ur ugnen och så har jag även lagat mat. Pics soon! Snart mat! Yes yes. Ska ta och leka att jag är Gordon Ramsay en stund till i köket och steka sambosas. Well cheersss

Kommentarer
Postat av: MARIA - mode, outfits & inspiration

Fin bild!

sv: tacktack! :D kram!

2012-07-22 @ 19:59:37
URL: http://mmiaas.blogg.se
Postat av: Tuva

Nej det har inget med vilken kamera du har, eller vad för dator du använder. Det fungerar inte ändå.. Har mailat tusen gånger till blogg.se för att be dem fixa detta men inget förbättras. Riktigt jobbigt är det..

2012-07-24 @ 11:22:47
URL: http://tuvamalmo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0