last night at örebro

Working on my pose..
 
Kom hem för en liten stund sedan. Har varit i stan hela kvällen. Satt vid vattnet med min syrra Farah ett tag och sedan kom min andra syrra. Stack sedan till Subway. Har aldrig ätit där och gjorde inte det idag heller. Medans dem åt, köpte jag en stor fet läsk som jag bröt fastan med. Sen chillade vi runt, stack till mc (vad jag ska köra på gymmet alltså!!) där jag åt massa pommes och mcflurry och sedan tog vi bussen hem. Sista kvällen i örebro och en bra en! Ska bli jätteskönt att komma hem. Hehe. Vanliga rutiner. Ska så fort som möjligt göra en ny design till bloggen för jag känner att jag haft denna föööör länge. Hehe. All new. Känner även att min blogg har varit lite tråkig de senaste dagarna med tråkiga bilder men förhoppningsvis när jag kommer hem så kommer jag bjuda på en stor bild bomb. Nåja. Idag är ju en dag som jag har längtat till sedans jag kom hem från stockholm 8:e juli. En person som står mig otroligt nära och som jag inte sett på ett tag kom till oss idag! (I Linköping..) Ahh!!  Mer om det imorgon. Nu: chilla vidare. Ciao ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0