missing my laptop

två bilder från avslutnigen som jag redan bjudit på...
 
Haha. Otroligt hur arg och frustrerad jag blir på den här lånedatorn. Visst är den bra, men det går inte att ladda upp bilder på blogg.se! Därav att jag inte skrev något inlägg igår. Älskar att blogga och att inte kunna ladda upp bilder suger ju.. lite. Hoppas inte det där lät som att jag klagade för jag hatar att göra det. Men tanken över att min systemkamera ligger en halv meter ifrån mig gör mig otroligt glad som vanligt igen. Hoppas hoppas Elgiganten skickar ett SMS snart. Då betyder det att datorn är fixad och vi kan hämta den. Vill redigera och ladda upp stockholms-bilderna. Det blir som sagt del 1 och 2. Åhh, vad kul jag hade! Vaknade iallafall för en stund sedan och åt frukost förut. Nu ska jag sätta igång och städa mitt rum ordentligt samt dammsuga hela huset. Sen ska jag ta mig en lång dusch innan jag hör av mig till en vän jag skulle träffa idag. Skulle träffas förra veckan men det blev inte av. Hade iallafall tänkt dra till stan och ta en fika och ta igen allt vi missat de senaste veckorna. Sounds good. LATERRR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0