one week of ramadan

stocholm
 
Prata precis med min lillasyster i telefon. Har varit borta i 2 (nu tredje) dagar och saknar henne redan så himlaa mycket. Alltså min lilsis är verkligen den enda person jag umgås mest med. Haha. Ibland händer det ju att man hotar henne med att voldermort kommer komma till oss, men ibland.. much love. Ska föresten vara här i örebro tills på måndag eller tisdag. Håller med min mamma och känner att det är lite onödigt att vara här i två-tre dagar och sen dra hem. Som vi hade tänkt göra från början. Nåja. Ca 2 timmar kvar till mat och jag är väldigt hungrig Goyle handlade förut när hon kom hem från jobbet. Såå kakor, frukt, läsk och så vidare kan jag proppa i mig. Hon köpte även mörk och vit choklad så ska baka de kakor jag gjorde förra helgen och som tog slut dagen efter. Haha. Ungefär 25 st gjorde jag men fastar man så fastar man. Nu ska jag iallafall klä på mig och sedan dra ut. Fastat i en vecka nu föresten.. awesome

Kommentarer
Postat av: lisa

oherregud.. din blogg är helt otrolig!!
älskar den. Dina bilder är amazing!
saknar dig, måste ses snart!!!:o <3

2012-07-27 @ 21:26:23
URL: http://aawzum.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0