örebroo

bilder från höstlovet 2011 när jag var i örebro hos min syrra i ett par dagar.
 
Rullade hemifrån vid ungefär halv sex och kom för en liten stund sedan till örebro! Wohoo. Mådde så himla dåligt ett tag under bilresan. Ville ha vatten mer än någonsin - men nu mår jag som vanligt! Thanks god :) Ca en timme kvar till afuur, så jag klarar mig! Vad jag ska äta alltså! Haha. Idag är det första gången jag verkligen är jättehungrig. Åt inte så mycket igårkväll. Men sen så. Hehe. Aja, skit kul att va hos min syrra! Retarden Farah är ju med så detta lär väl bli intressant eller kaotiskt. Man vet aldrig med henne. Hon kan komma 12 på natten när man ska lägga sig och fråga om man vill hänga med ut och spela basket. Haha, men det ska bli kul. Nu är iallafall bara vi hemma hos hennes längenhet. Hon skulle hämta sin nya kylskåp och pappa skjutsade henne. Alltså, sjukt hur snäll min far är?! Han skjutsade ju även oss hit, han har med sig sin kompis så bra att han inte är ensam senare när han ska hem. Dock körde min syrra. Hyfsat bra! Nåväl. Kommer vara här tills på fredag eller lördag så ett par dagar i örebro blir det. Har med min systemkamera ( gått snart en månad och jag fattar inte att den är min än. Ahhh!! LYCKAAA. blessed.) så ska ta många bilder. Laterlater

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0