proud of these boys

världens finaste killar om jag får säga det själv...
 
Igår avslutades dessa grabbars turne Up All Night. Det började 18 November 2011 (kommer ihåg kvällen så himla mycket, var så himla nerövs för deras skull, haha.) och det slutade igår. Första juli 2012. Deras turne tog start i Storbritannien och de hade även några konserter i Irland där Niall är ifrån. Och i Februari började deras turne i USA. Har följt allt detta sedans det började via Twitter, Facebook och Youtube. Finner inga ord över hur stolt jag är över dessa grabbar! Sjukt hur glad dem gör mig! Dem är verkligen ett bevis på att drömmar slår in. Dare to dream. Även fast jag inte ens var på en av deras konserter så är det ju ändå otroligt sorligt. Men som alla andra säger: detta är bara början! De ska snart släppa ut sin andra skiva och 2013 börjar deras turne igen!  Sextiotvå konserter sammanlagt. Tusen leenden. Acckk vad jag är stolt. Har aldrig gillat ett band/artist såhär mycket. Älskar att dem fortfarande är samma killar som dom var för ett år sedan och att dem inte förändrats ett dugg även fast dem är världens populäraste band. Så mycket kärlek. STOLT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0