seven random facts

10 minuter sedan
 
Är en sån person som inte gör något åt saken om någon förolämpar mig. Haha, går alltid bara iväg. Men om det är någon som betyder något för mig - damnnn. 
Har sagt det tidigare på dessa "fakta om mig" men jag har verkligen aldrig på mig tröjor. Haha, händer verkligen aldrig. Sist jag hade det var för några år sedan.
Har alltid velat besöka Chicago istället för de kända städerna New york, Florida eller typ Calafornia.
Har börjat kalla min kamera the bat sedans jag såg på batman filmen.
Är jätte jätte taggad inför gymnasium. Dock känner jag ingeen så fruktar över att jag kommer dra till berzan alldeles själv och helt lost. Haha, we'll see we'll see...
Är negativ över allt som har med skolan att göra. Haha, varenda lilla sak. Nöjer mig liksom inte med bra. Haha. 
Finns inget värre än folk som är irriterade.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0