snart midnatt

Bild:google. En sån cool, inspirerande och vacker kvinna! Tyra banks.
 
Tackar gud för ännu en dag. Känns smått sjukt föresten att det har gått 5 veckor av lovet?! Är otroligt taggad inför gymnasium men jag vill skapa lite mer minnen i sommar! Har haft kul den senaste skol-fria månaden men ska försöka hitta på lite mer roligare saker! Vädret den senaste veckan har gjort att det inte alls känns som lov. Hoppas på bättre! Ska även höra av mig till kompisar som jag saknar och som jag inte träffat på ett tag. Blir great. Föresten, förra veckan på söndagen när jag kom hem från 4 underbara dagar i stockholm fick jag världens bästa nyheter av en person som betyder otroligt mycket för mig. 30 juli är en dag jag längtar till säger jag bara!! Längtar även till min syrra som kommer och hälsar på oss i veckan. Blir kul! Ska hitta på lite skoj med henne. TAGGAR även Ramadan. Har alltid älskat ramadan. Alla timmar man fastar bara för att se hur andra i världen har det. Det börjar på fredag. Soo awesome! Städade köket för en stund sedan och nu hade jag tänkt göra mig en kopp vanlijte och sedan kolla på en film. Fotorunda med en vän och ett zumba-pass senare på kvällen står på schemat imorgon! Har inte gått på zumba på länge så jag taggar. Taggar mycket här. haha. Ett grattis till min fina, roliga, unika kompis Siri som blev 16 år idag föresten. CHEEERSS and GOOD NIGHT.

Kommentarer
Postat av: Jasmin - The dream of being famous!

Hur har din sommar varit hittills? :)
Har en tävling på min blogg var gärna med! http://jaasses.webblogg.se/2012/july/tavling-vinn-en-lank-1.html#comment (direkt länk)
-
Kommentera gärna på min blogg annars får jag ju aldrig svar på frågan! :P (Det med den nya blogg.se designen)

2012-07-16 @ 02:56:25
URL: http://jaasses.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0