sommarens höjdpunkt hittils - stockholm 4-8 juli

- bilder från stockholm då jag var i det islamiska lägret från 4-8 juli. Haha, bilderna är lite sena men det har ju somsagt inte gått att ladda upp bilder här på bloggen på ett tag. Men nusåå -
 
Stockholm var så himla himla bra! Stack dit för det islamiska lägret. Det var 20:e året i år. Amazing! Nåja. Hade inte höga förväntingar men alltså, det var så himla kul! Kom dit på torsdagen på förmiddagen och det första vi gjorde var att dra på dagens första föreläsning. Väldigt braa. Sen träffade jag och Farah på linköping-tjejerna som vi var med under hela resan! Haha, sjuktt hur kul vi hade. Memories. Snackade med tjejer från danmark, chillade, stack på föreläsningar tillsamans och hade det bra. Umgicks ju med min mamma och lilsis med, men var för det mesta med dem. Träffade även så mångaa bekanta! Liksom muslimer från hela Sverige. Awesome. Det var en kille vars föreläsningar var absolutely amazinnnngg. Han hade föreläsningar på kvällarna för oss ungdomar och så han talade engeliska. Helt grym! Sen på lördagen stack vi alla till gröna lund. Finner inga ord över hur kul vi hade det. Alla var så himla snälla. Helt sjukt. Fritt fall var favoriten! Haha, känner att alla ville slå mig för att jag ville åka allt. No fears. Haha. Sjukt kul! Hade det great. Sen kom vi sent och stack på kvällsföreläsningen. Och alltså under hela resan åt jag seriöst bara godis och drack läsk. Haha. Fullt seriöst. Efter varenda föreläsning stack vi till affären och köpte något. haha. Ackkkk vad kul det var. Lärde mig så himla himla mycket om min religon, skrattade, skapade minnen, fotade (jag då) chillade och hade så himla roligt. 4-8 july = great time. 
 
 (Föresten, haha. Känns så konstigt att det är snart augusti och detta var i början av juli typ. hehe. Men aja, great memorie.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0