the 16th

Fotade denna bild av min syrra aka the retard igår. Gillar den! Redigeringen, hennes bakgrund i spegeln osv. By me.
 
Har helt seriöst de senaste 60 minuterna gått runt i och letat efter något att ha på mig. Har verkligen nada sommarkläder! Har även så himla grejer som jag inte använder längre. Tror nog jag ska sänka bort det eller något. Oanvända jeans-leggnis tex. MÅSTE ha nya kläder! Skulle ha fått min lön 27:e men eftersom det blev något fel, och killen som ska dela ut lönen är på semster så kommer jag inte få det förns slutet av juli. Åhh. Vill bara gråta. Haha. Aja. Sen så har jag tvättat mitt hår jätte noggrannt och tagit hand om det. All fresh. Bestämde mig iallafall att ta på mig en kjol som jag hade på avslutningslunchen. Finns ju inget annat! Hade tänkt ha den på Eid men får ha något annat. Såg även att det är något svart i slutet av kjolen. Det kom antagligen efter att jag cyklat senaste gången. Åhh. Haha. Aja, det syns inte så mycket. Ska strax möta Emelie. Vi ska fota och chilla runt lite. Awesome. Lattttterrrr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0