time can bring us back together

 Fotades av mig igår. :)
 
 Städade färdigt mitt rum för en stund sedan. Något jag skulle ha gjort igår. Hehe, nåväl. Nu är det städat och fint. Idag har jag inte gjort något speciellt. Var i gymmet en sväng i eftermiddags somsagt. Skulle först möta upp min kompis, men jag kom nästan en halvtimme försent så jag tänkte: Jag antar hon har gått nu. Så jag sätter igång och tränar själv. Efter 45 minuter kommer hon och när jag väl frågade vart hon var svarade hon: I ett rum här i gymmet där det finns soffor. Jag råkade somna. Haha. Kunde inte sluta skratta. Annars har jag inte gjort något vettigt idag. Ska iallafall imorgon träffa en saknad kompis så det blir nog bra. Ska ta att äta nu sen ska jag nog chilla resten av denna kväll. Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0