today i dont feel like doing anything

love this pic
Har ännu inte gjort något vettigt av den här dagen. Är så otroligt trött vilket jag nästan aldrig är och så känner jag mig extremt lat och seg. Haha. Är inte så trött att jag skulle vilja sova hela dagen utan mer som att jag skulle vilja sitta någonstans och bara chilla. Hehe. Iallafall.. min syster till oss ikväll/senare! Vet inte än när. Men idag iallafall. Ett tag sedan jag träffade henne så det ska bli kul. Annars så mår jag väldigt väldigt bra. Hittils av detta år har varit helt ofattbar. Har verkligen.. Alltså, jag är så glad! Har haft det så himla bra det senaste 7 månaderna. Visst, vissa gånger då jag ville bara ge upp på livet på grund av skolan och betygen (ställer så himla höga krav alltså..) men det löste ju sig! Alla som står mig nära mår bra och jag mår bra, bättre än bra - What more could a person ask for! Nåväl. Ska ta och göra något vettigt nu. Dammsuga hela huset sen ska jag fråga min lillasyster om hon vill lira lite fotboll. Hon dissade mig igår för sina vänner. Haha. Inga kommentarer. Later later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0