tredje juli 2012

 
smakade nya marabou jordgubb igår... otroligt god!
 
Vaknade 20 minuter innan två på efterniddagen idag! Detta är ju bara helt sinnesjukt. Förra sommaren och den innan det skulle jag inte bry mig om jag vakna såhär sent, men nu.... Jag vill liksom inte slösa bort mina dagar. Inte bra alls! Men läste Harry Potter jättelänge i natt så det var kanske därför. Nåväl. Igår gjorde jag absolut ingetting. Satt verkligen vid datorn från tre till sex och bara nördade youtube. Skämms lite kanske. Sen vid sju stack jag ut med mina systrar ner till vår kusin sen gick vi runt samtidigt som jag fotade massor. Vissa bilder blev iallafall bra. Nu ska jag borsta tänderna, hoppa i träningskläderna och sen ska jag cykla ner till gymmet. Ska möta upp min kompis Pershang för stenhård träning! Tränade ju tillsamans förra veckan med men idag kör vi hårdare! Hoppas bara hon inte sitter med sin iPhone hela tiden, haha. Är försenad så måste skynda nu. Peaceee

Kommentarer
Postat av: Meg

Åh jag har inte smakat den, men den ser sjukt god ut!

2012-07-09 @ 18:45:41
URL: http://megs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0