up in the morning

Pigg och glad tjej just nu...
 
Snackade med min syrra i köket och satt och kollade på tv väldigt sent inatt. Blev då otroligt chockad när jag gick upp halv sju imorse helt pigg. Haha. Kollade på roliga tv-serier ett tag, och blev sedan blev uttråkad. Sen gick min mamma upp vid nio så jag frågade henne om vi behövde något från mataffären. Enbart för att jag gillar att handla och även för att jag ville gå ut lite. Kom för en stund sedan med en väldigt tung påse som innehöll mat. Fingrarna fick lida lite.. Hehe. Nåväl. Satte mig precis här och ska alldeles strax göra mig en god frukost och sedan njuta samtidigt som jag kollar på tv och chilla. Sounds good to me. Otroligt tråkigt väder idag föresten. Regn regn regn. Får hoppas solen kommer fram lite senare. Brukar vanligtvis gilla regn, men när man vill ha ett bra sommarlov och det regnar över en vecka så är det inte direkt minnen man skapar när man sitter hemma hela tiden. Oh snapppp. Frukost vare det ja... LATERRR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0