upside down

Haha.. Upp och ner bild jag tog i stockholm. Glad tjej!
 
 
Mår så himla dåligt för tillfället, mina allergier är igång och mitt ansikte är stelt. Not fun. I vilket fall som helst klädde jag precis på mig och ska nu till mosken för taraweek. Fun fun! Dock måste jag ta mig ända dit själv. Min familj stack för 10 minuter sen och jag trodde att jag skulle dra med min syrra, men hon måste plugga inför teori grejen för körkort. Tur att jag har min trollstav, för om någon vill döda mig så är det bara att göra lite hokus pokus. Okej, skoja. Man vet ju aldrig om myndigheterna läser ens blogg. Ingen får ju veta att jag känner pojken-som-överlevde. Och innan jag låter misstänkt så ger jag mig av.. NU. Har inte matkoma idag, vilket känns bra föresten. Haha, drack bara massvis med cola och vatten.. Men sen så! Haha. Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0