Well you said that we would still be friends

 
glad tjej tidigare idag.
 
Kom hem för en liten stund efter att ha varit ute med min lillasyrra och spelat basket den senaste halvtimmen. Tanken var först att jag bara skulle hjälpa henne ta ut hennes cykel från källaren men sedan bestämde jag mig för att umgås lite med henne. Haha, fasen vad kul. Själv cyklade jag runt på basketplanen och skrek: Åhh, hon har bollen.. ska hon göra mål och ouff kolla på det målet! Haha. Jättemånga som gick förbi log åt oss medans vissa undrade vad jag höll på med. Haha. Annars då. Stack ut och mötte fina Emelie lite över tre förut. Sen stack vi ut på en foto-runda med våra kameror. Pratade om allt möjligt samtidigt som vi knäppte lite kort. Sen ville den ena fota den andra så vi båda fotade varann. Såg precis på bilderna jag tog på Emelie och dem blev hur fina som helst! Så himla kul dag. Ska defintivt göra om det och vi har redan snackat lite om det. Sen efter att ha umgåtts med henne i ca 2 timmar stack jag hem för att jag hade bokat mig på ett zumba-pass kl 6. Kom hem en halvtimme innan det skulle börja och hittade inte mina tränings-byxor (som jag såg att min syrra hade på sig...) Så det blev inget gym för mig idag tack vare henne. Kunde ha varit med Emelie längre men sånt är livet. Ska ta och slå lite på henne nu och chilla runt lite. Life's good. Ciao, ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0