we've got to find some other way

Sthlm 4-8 juli. Nu när det går att ladda upp bilder (Ahh!!!!) så kommer massa bilder komma upp på min blogg.
 
Är på ett otroligt glad humör idag. Har varit det hela sommaren, men är så himla excited för en grej som kommer hända om ett par dagar! Längtar. Annars då. Mamma väckte mig vid tio idag. Hon var så himla orolig för mina allergier/eksem så hon bokade en tid för mig på vårdcentralen kl 11 imorse. Så vi stack dit och jag fick en kräm som förhoppningsvis inte kommer göra min hud så lätt irriterad! Hoppas det funkar. Sen handlade vi lite och så. Hur sick är vädret idag föresten?! Sjukt men det är najs. :) Kom för en timme sen och har kollat på Kitchen Nightmares och bara chillat. Ska nu be och sedan städa mitt rum och packa lite kläder. Laterooooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0