where are the plans we made for two

Ph1- jag och min söta söta kill kusin. Ph2- mina två andra kusiner. Bilderna är från holland förra året. Amazinngg
 
Sitter i mitt rum och kollar på Tv samtidigt som jag kollar på gårdagens bilder som togs på foto-rundan med Emelie. Vissa blev rätt så bra. Kan inte än alla inställningar och så på kameran, men jag lär mig. Nåväl. Gick  upp vid tolv idag och har bara kollat på tv hela eftermiddagen. Hehe. Är det sommarlov så är det. Vill även dra till gymmet idag men det går inga roliga pass och jag är inte så sugen på att springa flera km idag. We'll see. Senast jag var där var i lördags sen har jag inte varit där veckan jag skulle dra till stockholm. Vilket var början på juli typ. Hehe. Ska försöka att komma tillbaks till mina vanliga rutiner igen. Mår ju så bra utav att träna. Annars är det jättefint väder och jag är tacksam. Det är ju såhär sommaren ska vara!! Ska iallafall ikväll ut och spela basket med min lillasyrra. Haha, det är så otroligt kul. Peacee out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0