30th

 
för några dagar sedan..
 
Opps, blev tråkigt nog ingen uppdatering igår. Gjorde ändå inte så mycket. Tog en lång sovmorgon, fotade lite sen på kvällen stack vi alla ner till stan för att handla samt kolla runt lite. Själv hade jag tänkt ta lite bilder, men självklart så är batteriet slut när jag väl kommer dit. Haha. Så senare så hade jag tänkt dra ner till stan (nu med ett full laddat batteri) för att fotografera lite. Greatooo. Sista dagen här i örebro också, pappa kommer imorgon för att hämta upp oss till my homwtownn Linköping! Ska bli så najs att ha mitt egna rum samt att dra till mosken efter varje afuur som bara ligger 4 minuter ifrån vårt hus. Cheers! Har ju förestent tagit jättemånga bilder här nere, så bildbomb imorgon kväll om gud vill. :) Latterrr
 
Föresten. Shoutout till lisa som skrev den bästa kommentarer någonsin för några dagar sen. Blev så himla glad. Och tack till de som skriver att dem gillar mina bilder och blogg. No words.. Blir så himla glad. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0