You can count me in every song I sing

foto: av mig.. fotade många blommor igår. Haha.
 
Bestämde för att dra till gymmet ändå så cyklade ner till stan vid halv fyra förut och jag kom hem för ett tag sedan. Körde intervalls-träning på språngbandet i en halvtimme och avslutade det hela sen med 45-minuters jobbig styrka. Pushade mig själv mer än någonsin och känslan efteråt är alltid lika härlig. Bör inte ens nämna hur mycket jag svettades. Haha, känns bra efter att ha tagit en lång dusch nu! Stack efteråt ner till bibblan för att låna lite böcker som jag vill läsa i sommar, men ingen av de jag ville ha var inne! Suger smått. Men nåväl. Glad att det är fint väder nu iallafall. Det REGNADE förut när jag kom ut från gymmet. Inte okej. Men nåväl. Nu: MAAAT. Inte käkat sedans tolv så man kan gissa hur hungrig jag är. Hur bra att mamma har gjort min favorit-mat?! Bless that woman. SEYA LATEROOO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0