you had no idea

 
" Nej, inga bilder tack." Haha. Bild från stockholm. (Bilderna + text kommer komma på min blogg! Det går ju att ladda upp bilder nu som vanligt (alltså, tackar gud 14884 ggr, ska iallafall göra en part 1 och 2. )
 
Har alltid varit en sån person som måste bevisa för folk att dem har fel när dem inte trott att jag skulle klara vissa saker.
Har märkt på sistone att min lillasyster ser upp till mig jättemycket. Haha, hon härmar mig på nästan allt jag gör! Haha. Tar jag sallad, tar hon det. Har jag på mig kjol, gör hon detsamma.  Haha, so much lovee.
Sedans jag kom hem från det islamiska lägret har jag för varje dag som gått velat och blivit en bättre muslim än jag var tidigare. Feeling so much better!
Grillade med min familj i Göta kanal en dag. Blev sen jättesugen på att bada. Så tog av mig mina skor och hoppade in i vattnet med mina kläder. Haha. Typ 2-3 år sedan.
Finns typ en "grind-liknande-grej" utanför mitt hus och som jag alltid hoppar över om jag ska ta den vägen.
Kan verkligen inte säga ordet nej till mina föräldrar om dem ber mig göra något. Och när jag väl gör det, skojar jag. respectt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0