10th june 2012


Världens bästa band, världens bästa killar, bästa one direction. This = love.


Gjorde pannkakor som tog ungefär 1,5 timme att göra förut. Haha. Gott var det iallafall. Sen så har jag zappat mellan tv-kanalerna hela dagen och hjälpt till här hemma. Pappa stack förut till Norge så fixade lite saker. Kommer inte träffa honom på ett tag nu. Synd, men jag är somsagt glad för hans skull. Nu har jag iallafall tagit på mig träningskläderna. Cyklar ner till gymmet för lite workout nu. Drar inte på pass idag så kommer troligtvis jogga i en timme och sen avsluta med styrka. Det var ett väldigt långt tag sen jag gjorde det. Senare när jag kommer hem, ska jag färga det blå färget som är kvar i mitt rum till vitt. Sounds great. Laterr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0