20:45


den här bilden som togs förut visar nog hur glad jag är. Livet leker.

Åh herregud vad filmen är braa. Åt precis middag med mamma och lillasyster så var tvungen och pausa. Det har gått en timme av filmen och jag är helt tomlös. Måste hålla i skrivbordet för att den är så bra. Haha, okej varför överdriver jag jämt för. Haha. Men ackk så bra! Ska fortsätta kolla på den sen eftersom Greys börjar strax. Säsongens sista avsnitt tror jag att det är. Åhh, vad den serien är bra. Eh okej, innan jag låter som en tv-nörd som kollar på tv om dagarna så släpper jag ämnet tv/film. Hehe. Annars så gör det lite ont i hjärtat att veta att jag har skola imorgon. Men betygen är ju trots allt satta. Nåja. Jag är glad glad glad att jag inte finner ord. Cheers.

Kommentarer
Postat av: Sara

härlig bild!

2012-06-06 @ 21:59:15
URL: http://sarajosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0