29 juli

Haha. Charmig tjej sommaren 2011. Åhh, har fungerade kameran utmärkt.. (blogg.se vägrar låta mig ladda upp andra bilder för tillfället.. vet inte varför.)
 
Gick upp för ett tag sedan med ett strålande humör. Dock har jag otroligt ont i ögat idag, värre än igår. Smärta. Hoppas det går över snart. Annars då. Hade en jätte chill kväll igår. Jag gillar sånna! Satt här vid datorn, städade lite och så kollade jag självklart på matchen. Italien vann så dem möter Spanien på söndag. Otroligt spännande. Sen  blev jag rastlös så jag gick in på mitt tumblr-konto. Har aldrig fattat av det, men nuså! Det var inte så svårt faktiskt. Bara några grejer jag tidigare inte fattade. Nåväl. Riktigt riktigt kul! Kollade på massor med bilder, gjorde en ny design och följde lite människor. Nu vet jag varför min kompis Siri är beronde. Haha. Ska iallafall käka frukost, läsa i min harry potter bok (ahh!!) och bara zappa mellan tv-kanalerna nu. Ta det lugnt. Orkar inte för tillfället sitta här. Mamma hade iallafall tänkt dra till ljungsbro senare så kanske följer med... We'll see. LATER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0