and then you laugh with me


Jag förut. Andra bilden visar nog hur jag känner över att lämna grundskolan. Lite sådär njaaa...


Kom hem från avslutningslunchen för ett tag sedan. Har knäppt lite bilder, kollat på lite klipp och chillat sedans dess. Lunchen var väldigt.. kul samtidigt som det var känslosamt. Många höll tal och jag kan rent ut sagt säga att jag kommer sakna att träffa mångas ansikten. Har haft så många bra lärare. Annars då. Tror (känner) att mina allergier är i igång, och de brukar vara det när jag har ätit något okänt. Vilket jag inte gjort! Ska ta ett bad senare, ta det lugnt och hoppas att det gör över. För imorgon är det ju skolavslutning! Har heller inte gått på gymmet de tre senaste dagarna, haha. Suger ju lite, men har varit så lat och så har min syster snott min skor så dem är helt leriga nu. Inte så kul. Nåja. Från och med imorgon kommer jag kunna träna när jag än vill i två månader. Känns ju rätt så najs. SOMMARLOV. Nu ska jag titta på matchen som precis började. Danmark vs Portugal. Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0