bright lights and a good life


jag i

Skoldagen idag var okej, jag tror inte vi har något innan skolavslutning som äger rum om 13 dagar nu. Såå bra. Samtidigt som jag älskar livet just nu så gör betygsättningen mig så himla nedstämd. Har kämpat som bara den, men igår kväll när jag tittade tillbaka de månaderna jag gått i nian, så har inte resultatet blivit det bästa. Jag förstår inte hur. Förutom det, så är livet väldigt bra (så kan inte bara betygen sättas så jag sluta vara så himla besviken och nedstämd hela tiden) Jag ska imorgon boka biljetter till en sommar resa och jag letar även efter en systemkamera! Inte hittat någon än, men jag kollar runt. Hade hemspråk efter skolan idag som var rätt så rolig och jag kom hem för ett tag sedan. Sitter i köket just nu och ska alldeles strax göra kladdkaka. Haha, jag har verkligen mitt egna recept så alla i min familj vägrar att äta den. Haha. LATER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0