Buried in the ground, hundreds of miles down


jag alldeles nyss.. Happy!

Haft en helt jättebra skoldag idag. Hade den sista so, engeliska och svenka lektionen i grundskolan. Sorligt. Men skolan idag var annars otroligt soft och kul. Fick sluta en halvtimme tidigare på den sista lektionen som var So. Jag klagar inte. Fick iallafall reda på vad jag ska få för betyg i de fyra so-ämnena och jag är väldigt väldigt nöjd! MVG i religon (WELL CHEERS) och VG på de tre andra. Haha. Robert (läraren) skrattade åt mig först när han skulle berätta vad jag skulle få och när jag väl frågade varför så sa han att det var för att jag såg så otroligt glad ut. Hehe. Går runt och ler hela tiden. Åhh. Är oftast en glad person så att jag alltid vara på bra humör är bara postivt. Och att jag nuförtiden är sjukt glad sprider ju runt sig hos min omgivning. Haha. Smile! Senare ska jag iallafall till stan med mamma och nu ska jag kolla på One tree hill och redigera lite bilder. L a t e r

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0