cause everything starts with something

Bild som Siri tog på mig igår. Glad tjej!! Har varit så himla HIMLA glad de senaste månaderna att jag har gått runt och lett till alla som om jag ler för att jag ska döda dem... Haha.
 
Idag har jag inte gjort så mycket. Jag har verkligen inte haft någon ork i kroppen. Träningsvärk i armarna att jag får ont när jag skulle hyvla ost imorse. Sjukt. Har även haft solbrillor inomhus för att jag inte orkar se på ljuset. Haha, sorligt men sant. Umgåtts mycket med min fina lillasyster också. Stack även till mammas affär förut för att lämna en sak. Hade klänning på mig och den fastna på cykeln vilke inte var så kul. Dock märker man det inte så mycket. Var även ute en stund med lilla syster och spelade fotboll väldigt seriöst. Haha. Ackk så kul. Nu hade jag iallafall tänkt lyssa på väldigt bra sommar musik (okej varför sa jag så, finns det ens sommar-musik.) Okej, vi stryker det. Jag ska sätta på lite grym musik och sjunga med samtidigt som jag storstädar mitt väldigt stökiga rum. VÄLDIGT taggad för matchen ikväll också. Em 2012!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0