cause lately i've been craving more

just nu
 
Oj, vad snabbt det gick att ladda upp dessa bilder då! Har försökt hela förmiddagen/eftermiddagen att ladda upp bilder men då fungerade det inte, även fast det gick snabbt. Nåväl. Gick upp vid tolv imorse och hade extremt ont i min öga. Kan nog inte ens förklara hur det känns. Får rent ut sagt smärta varje gång jag ens blinkar. Så, min högra öga är väldigt svullen just nu. Har gått runt i solglasögon hela dagen för när jag har på mig dem känns det bättre. Hade på mig dem för en stund sedan när jag tog en dusch också. Haha, wierdo. Annars då. Har inte gjort så mycket idag. Tog en sovmorgon till tolv och klädde precis på mig. Ska cykla iväg till T1 för att träffa Siri och Ellinor. Kul kul! Hoppas det går snabbt att ladda upp bilder ikväll... Nåväl. Drar nu, väldigt fint väder är det också! Cheerrsss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0