Denmark vs Portugal




Vilken lycka! Det blev 3-2 till Portugal. Stod upp och applåderade i mitt rum när det tredje målet sattes. Haha. Har kollat på hela matchen och så har jag redigerat dagens bilder och kollat på alla klipp jag filmade in idag på lunchmiddagen. Det är sjukt hur mycket jag kommer sakna vissa lärare som stöttat en hela tiden och trott på en. Åhh. Har iallafall också gjort en helt ny design som jag gillar skarpt! Lägger troligtvis in den imorgon kväll om jag inte hittar en annan bild som jag har som header. Hade också tänkt bjuda på några bilder senare. Nu ska jag ta ett bad och sedan titta på andra matchen för idag. Tyskland och Holland. STOR MATCH. Go go go Holland!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0