en dag på ljungsbro

Haha.. tjej som leker irriterad framför kameran i början av juni då det var regn konstant. Just nu är vädret underbart dock. (Det går inte att ladda upp andra bilder eller collage, vet inte varför...)
 
Bestämde mig för att dra till ljungsbro ändå. Så vid tolv så stack jag, pappa och lillasyster ner till Ikano-huset för att hämta upp mamma som var där. Sen gick vi in i en affär hon var i och jag gick ut med världens bästa och finaste grej. Spontant - Ohja. MYCKER MER om det senare. Med det leende på läpparna och ett fruktansvärt ont öga stack vi till ljungsbro. Jag trodde att vi skulle hälsa på min kusin och chilla med henne osv. Men icke.. Min mamma bestämde sig för att städa min brors hus medans han var på jobbet. Ingen aning om varför, men hon gjorde det. Självklart hjälpte jag till. Blev klara efter tre långa timmar. Inga ord för hur fint det såg ut. Dock var min bror otacksam. Han blev dock irriterad över att vi städe hans lägenhe när han han väl kom hem. Haha, otacksamma tönt. Nåja. Jag stack och hälsade på min kusin och hennes fina dotter också. Chillade, snackade, drack cola, lekte med bebisen och smakade en slize av hennes goda pizza. Haha. Sedan hämtade pappa upp oss och vi kom hem halv fem. Kollade på Tv samt fixade några grejer till sex och nu sitter jag här och tar det lugnt genom att kolla på massor med bilder på tumblr. Smått beronde... LATER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0