fotbollsmatch



Glad tjej igårkväll som inte målade sitt rum för hon är för lat. haha.


Rätt så bra skoldag idag, inget speciellt hände. Rensade våra skåp och hade bokstavligt rast hela tiden. Sen vid två, skulle hela högstadiet samlas i Rydskogen för att se när niorna spelar fotbollsmatch emot lärarna och 9b. Det var ett lag som bestod av några i klassen. Har nog aldrig skrikit så mycket. (och jag skriker aldrig..) Min klass 9A körde först mot lärarna och dem vann! Sen körde dem mot 9B och där vann vi med 3-0. Vilken lycka! Alla som inte var med i vår klass (jag var ju inte med, är INTE bra på fotboll om man jämför de som spelade idag) sprang ut till de som spelade i klass sen bildade vi en ring och började skrika 9A. Haha. Lycka på hög nivå! Log hela tiden. Alla var så himla bra. Applåder. Kom hem för en liten stund sedan och det första jag gjorde var att ta ett bad. Satt i gräset förut under fotbollsmatchen och det hade regnat lite, sedan blev det varmt så man kan väl säga att jag känner mig lite fräschare nu om man jämför med förut. Haha. Later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0