good result

haha.. glad tjej igår eftermiddag men massa gott gott...
 
Sitter och chillar medans jag kollar på Ellen show. Hon är lika rolig som vanligt! Föresten. Hårinpackningen mamma tvingade använda mig förut är helt grym! Hon har säljer såna i sin affär och vi hade en hemma. Så hade det i håret i ca 20 minuter sen tvättade jag det. Vilken skillnad! Mitt hår är så himla mycket lenare förut och även finare. Fick en chock verkligen.. det var lite slitet förut och väldigt ofixat och nu är allt typ borta vilket ledde till att mitt hår är en aning längre. Sjukt sagt men sant. Haha, såå glad. Har aldrig gillar att fixa mig massor och så, och nu när jag använt den här hårinpackningen (som jag defintivt kommer använda igen) så tar det typ en minut att fixa mitt hår. LYCKA. Nu ska jag fortätta kolla på Tv och även kolla på systemkameror på nätet... Hittat två perfekta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0