great weather and in a great mood



ph1- dagens väder. ph2 - glad glad glad tjej idag.


På väldigt bra humör. Men hur kan man inte vara det när det inte är någon skola idag och det fina vädret?! Cheers. Tog en välförtjänad sovmorgon tills halv elva idag. Latade mig sen ett tag innan jag stack till matffären för att handla lite saker. Gjorde förut pizza som mamma bad mig göra till lunch. Hon hade redan gjort degen och såsen innan hon stack till jobbet så det var inte direkt ansträngade. Det blev gott iallafalll! Städade sen köket och kollade precis färdigt på Ellen's. Satte precis på datorn och just nu gör jag inget speciellt. Har en sådan träningsvärk i armarna att jag inte orkar göra något. Haha, men det är väl bara bra. Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0