hemmakväll och em-matchen

ph1- syster som övningskör. Hon är faktiskt rätt så bra. ph2- BJ som jag fick smaka av min snälla syster. God!
 
 
Stack förut ut spontant med lillasyster, storasyster och far. Min syrra bestämde sig för att hon ville övningsköra, så hon gjorde det till hemmakväll. Hon köpte lite snacks sen kom vi hem. Vi missade första halvtimme av matchen och några minuter senare då vi var i vardagsrummet gjorde Tyskland mål. Så 1-0 ståre. Hon köpte föresten en B&J som jag har fått lov att äta många skedar av. Inte provat denna sort tidigare och den var rätt så god! Mumms. Dock matkoma nu. Haha, stenhård träning veckans första tre dagar och sen spårade det ut igår och idag med ontyttigetheter. Äsch, kör hårt på gymmet när jag drar dit nästa gång. Fick föresten en försenad avslutningspresent av min syrra och brosa. Ville inte ens ha något av dem men hon gav mig presenten förut. Fick en chock. TACKKKK SÅ MYCKETTTT. Kärlek! Visar vad det är imorgon för nu ska jag kolla på matchen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0