I did it but i dont know how



Igår och idag har varit såna dagar då man inser att man har lov och att man inte behöver göra någoting, så det enda jag har gjort idag är att ha chillat och varit lat. Hehe. Dock har vädret blivit lite bättre de senaste timmarna så funderar att dra ut på en promenad senare kanske. Har heller inte gått till gymmet någon gång den här veckan. Verkligen lat. Men sätter igång som vanligt nästa vecka för imorgon står det avslutning på schemat. Denna gång för mosken. Ska precis som skolan, ta ett paus i två månader. Nu ska jag göra något vettigt och städa hallen och vardagsrummet iallafall, sen ska jag nog ta en dusch. Sätter min spotify-lista på... SEYA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0