i knew it wouldn't be easy

lite bilder från igår. Trevlig kväll med mina kompisar.. :)
 
Gick upp klockan sju imorse och trodde klockan var elva-tolv då jag oftast går upp nu när det är sommarlov. Hade ingen ork att somna om som jag vanligtvis skulle göra så zappade mellan tv-kanalerna och käkade lite frukost istället. Satte mig här för en stund sedan och sitter och gör inget speciellt. Ska senare ta tag i mitt rum för en gångs skull. Det ser inte bra ut för tillfället kan jag säga. Nu ska jag iallafall dra ner till willys för att köpa lite grejer för en grej som kommer hända idag.

Kommentarer
Postat av: MARIA - mode, outfits & inspiration

Sv: tack :D kram!

2012-06-21 @ 15:51:26
URL: http://mmiaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0