im just waiting for my chance to come




Har redigerat alla bilder som jag tog idag. Blev inte så många men de som jag redigera blev rätt så bra. Idag är en sån dag då jag absolut ogillar min kamera. Inte alls bra, blev så himla irriterad på ljuset osv. Nåja. SKA köpa en systemkamera innan jag drar till London i sommar. Kan inte fatta att vi har sommarlov föresten! Sjukt. Vi behöver inte plugga, gå upp klockan sju förns 20:e augusti. Vilken lycka! Har redan planerat massor och jag hoppas jag umgås med alla mina fina kompisar! Nåja. Nu ska jag ner till pizzerian och köpa pizza. Sen ska jag köpa en b&j. Haha. Det förtjänar jag efter 10 månaders slit. Kunde iförsig gått med 9b, som skulle käka i stan men ville inte tränga mig på. Det var ju trots bara deras klass. later

Kommentarer
Postat av: Mariam the boss

nej loo. vadå trängt på. En del från din klass var också med! Men skitsamma, vi alla får ha en återträff någon gång i framtiden! Nu: SOMMARLOOOOOOOOOOOOOV!

2012-06-14 @ 17:50:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0