im lovin it

 
Köpte massor gott idag som man kan se på bilderna sen fixade jag lite saft och sedan så fikade jag och min lillasyster i vardagsrummet. Åhh, så gott. Kommer dock ångra det nästa gång jag drar till gymmet men vem bryr sig. Haha. Värt!  Kommer aldrig förstå de tjejer som äter nyttigt hela tiden. Hur orkar man.. Alltså, man kommer ju ändå dö. Så det är väl inte värt att inte käka det man inte egentligen. Dock så måste jag ju medge att typ hallon och yoghurt slår detta stort. Men eftersom jag gjorde detta för min lillasyster idag såå.. Hehe, tror jag tryckte i mig 5 såna chokladbollar. Haha. Var så hungrig. Snackade sen med lillasyster i två timmar om allt möjligt. Hade sångtävlingar, rappade och hade riktigt kul. Sjukt hur mycket jag älskar den ungen... Köpte allt detta imorse för en anledning som jag ska säga sen. NU: Städa mitt rum...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0